maandag 3 juni 2013

Granny stripe dekentje

Voor de afwisseling ben ik ook begonnen aan een granny stripe dekentje. In meisjes-kleuren. Mocht mijn vriendin een meisje krijgen, dan krijgt ze gewoon twee dekentjes!
Ik wist trouwens niet dat haken zo verslaven is!





Ik wil ook proberen om een knuffel te haken. Heb een aantal boekjes besteld.

Kleine knuffels haken  & Gehaakte beestenboel van Christel Krukkert 
en
Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet de Muinck

Na maar wachten op de postbode!
Ook heb ik al van allerlei leuke patroontjes gevonden op internet! Had ik nu maar wat meer vrije tijd!

Een paar weken geleden ben ik samen met een vriendin ook gestart met naailessen. Een knoop aannaaien lukte me nog net, maar ik kon niet eens een broek korter maken! Mijn eerste projectje krijg ik hopelijk vanavond klaar! Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten