dinsdag 11 juni 2013

Poncho en baby-cadeautjes

De poncho haakt erg lekker weg, dus ik heb al een groot deel kunnen haken :-)

 
Dit zijn de kleuren die ik voor de kleine prinses heb uitgezocht. Een heerlijk project om tussendoor lekker aan te haken. Nu nog op zoek naar een leuke rand voor de afwerking. Heb een hele leuke gezien met bloemetjes, denk dat ik die eens ga proberen. Maar eerst nog wat doorhaken, want de poncho is nog niet lang genoeg!
 
Verder heb ik mijn eerste project van de naailes ook klaar! Sinds een aantal weken volg ik naailessen, ook erg leuk om te doen. En erg handig!
Ik heb voor mijn zwangere vriendin (ja, die ook de granny-deken cadeau krijgt) een "snuggler" gemaakt. Dit is een soort slaapzakje waar de baby lekker in ingepakt kan worden.


 
 
Een andere vriendin uit onze vriendinnengroep is ook zwanger. Vanavond hebben wij met een paar vriendinnen voor de beide mama's - to - be een Baby-shower georganiseerd! De mama's weten nog van niets, dus dat is extra leuk! Uiteraard horen daar ook cadeautjes bij. Voor beide mama's heb ik een speenkoordje gemaakt naar het patroon van Matawi (http://matawies-creas.blogspot.nl/)
Met twee (niet zelf gemaakte) slabbertjes erbij is het een erg leuk cadeautje als zeg ik het zelf!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten