woensdag 31 juli 2013

Tante Jannie's Postkamer

Een paar weken geleden heb ik me opgegeven voor Tante Jannie's Postkamer (http://tantejanniespostkamer.com/) en mijn eerste SnailMail is al de deur uit en ontvangen door Diana (http://diaan72.blogspot.nl/).

Ik ben blij met het resultaat van mijn eerste SnailMail. En Diana gelukkig ook :-)

Dit heb ik voor haar gemaakt:


Een tashanger met een uiltje uit het boek Kleurrijke cadeautjes haken - Margriet de Muinck





 

 Twee armbandjes


Stickers en labels om te gebruiken bij een volgende SnailMail.

Verder had ik er nog een recept bij gedaan van overheerlijks Uien-Vijgentaartjes. Recept van 24Kitchen.







Dat SnailMailen bevalt me wel. Nu ik mijn post netjes verzonden heb, ben ik ook aangemeld om zelf post te ontvangen! Spannend!

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk al die gehaakte spulletjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel:) Ik heb er ook erg veel plezier aan om het te maken! Haken is echt een verslavende hobby...Net als SnailMailen volgens mij!

      Verwijderen