maandag 19 augustus 2013

Cadeautjes

Voor mijn nichtje had ik laatst een poncho gehaakt. En toen kon ik het natuurlijk niet maken om voor haar broertje niets te maken. Na grondig overleg met mijn kleine vriend waren de kleuren uitgekozen en was het project vastgelegd. Een knuffelkussen in stoere kleuren moest het worden. En dat is goed gelukt al zeg ik het zelf!



Verder is een lieve vriendin van mij bevallen van een lief zoontje; Jens! En natuurlijk moesten daar ook cadeautjes voor gekocht en gemaakt worden. Voor Jens had ik een schattig knuffeldoekje gemaakt met een giraffenhoofdje erop.


Voor een collega en papa in spe, maakte ik dit uilenmutsje! De kleuren heb ik bewust een beetje neutraal gehouden, omdat het nog niet bekend is of het een jongetje of een meisje wordt. En ik vind oranje en mintgroen wel kunnen voor zowel jongens als meisjes! Morgen ga ik het geven, hij is bijna jarig, ben benieuwd wat de papa in spe er van vindt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten