maandag 5 augustus 2013

Wagenspanner

Cadeautjes maken blijft toch echt het allerleukste om te doen!

Mijn vriend was nog niet mee geweest op kraamvisite bij mijn beste vriendinnetje. Dus toen het er eindelijk wel van kwam, kon hij natuurlijk niet met lege handen aankomen :)
Speciaal voor mijn kleine vriend had ik een wagenspanner gemaakt (patroon van Matawi). Hij is erg mooi geworden *al zeg ik het zelf*.


 
En ook het dekentje dat ik voor kleine vriend maakte is al in gebruik. Zijn papa en mama hebben me een fotootje gestuurd van zijn eerste wandeling, lekker warm onder mijn dekentje! Nu is het de laatste dagen natuurlijk veel te warm voor een warme deken, maar op de foto is meneertje maar een paar dagen oud en dan is goed warm inpakken natuurlijk nog erg belangrijk! Het dekentje is hier twee keer dubbel gevouwen, anders is het veel te groot voor in de wandelwagen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten